10 april 2012 Joris

De afgelopen weken ben ik door meerdere organisaties gevraagd een training bedrijfsbloggen te komen geven. Zij willen dat hun medewerkers zich als experts positioneren, de interactie met de doelgroep aangaan en zo laten zien waar hun bedrijf voor staat. Maar dan moeten zij er natuurlijk wel voor zorgen dat hun blogposts van goede kwaliteit zijn. Afgelopen jaar schreef ik de blog ‘De tien eigenschappen van een goede blog’. In onderstaande blog heb ik die oude blog nog iets verder aangescherpt.

Lees de volledige blog op de site van Ravestein & Zwart.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


CONTACT

Benieuwd geworden? Of gewoon zin in een kopje koffie op thee? Neem dan contact met me op.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam

Bel me

06 13 54 89 27

Volg me op Linkedin

Volg me op Linkedin

Linkedin